- Социални и общностни инициативи
- Кампания за здравна култура – студенти раздават брошури за, антибиотична резистентност и социалната полза от ваксините
- Информационно кътче в университета – постери и QR кодове към полезни материали за фармацевтичната професия.
- Креативен и празничен елемент
- Фотоконкурс или изложба – „Think health, Think pharmacist”
- Социални мрежи – кампания с хаштаг
- #PharmacyDayBG
- #FacultyofPharmacy
- #MedicalUniversitySofia,
в която Вие студентите да споделите защо сте избрали фармацията.
- Образователни и вдъхновяващи активности
- Научно кафене – неформални срещи, в които студенти и преподаватели обсъждат актуални теми в сферата на здравето и лекарствата – ΙΙ аудитория 15:00-17:00 + изложба на снимките и видеата